Retourneren
Ons streven is dat je tevreden bent met jouw aankoop. Echter het kan voorkomen dat een artikel toch niet voldoet aan de verwachtingen.
Online aankoop
Het retourneren van een online artikel is geen enkel probleem. Je kunt jouw online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Voor het retourneren van artikelen die online gekocht zijn gelden de volgende voorwaarden:
- Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
- Het artikel dient nog in de originele productverpakking te zitten.
- Uit hygiënisch oogpunt kunnen wij kussens en dekbedden niet retour nemen, tenzij deze verzegeld zijn of de verpakking van de artikelen zichtbaar niet open is geweest.
- Artikelen die speciaal voor jou zijn besteld of die je zelf hebt samengesteld (geconfigureerd) worden op maat voor jou gemaakt en kunnen niet worden geretourneerd.
Verzending retour online bestelling
Je kunt via onderstaande verzendmogelijkheden de bestelling retourneren.
PostNL
Onder je eigen account kun je jouw bestellingen en andere gegevens bekijken. Hier kun je ook het retourformulier invullen. Kosten van het retourneren zijn voor jouw eigen rekening. Zorg ervoor dat je het pakket goed verpakt. Na inlevering van je pakket bij een servicepunt ontvang je een verzendbewijs. Zodra de retourzending bij ons binnen is, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. Wanneer jouw retouraanvraag is verwerkt, krijg je het aankoopbedrag van het artikel terug. De verzendkosten en eventuele kosten voor het inpakken van jouw zending worden niet teruggestort.
Heb je geen account aangemaakt? Vul dan hier in het retourformulier in.