Bezorgen en afhalen
Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Voor het transport maken we over het algemeen gebruik van de herkenbare Vesta vrachtwagens met onze eigen bezorgers en externe bezorgdiensten die jarenlang ervaring hebben met het afleveren van waardevolle woonproducten. Voor de montage van bedden/wandsystemen en/of het aanbrengen van woningtextiel zetten wij ook onze specialisten in.
Wij zorgen ervoor dat de geleverde producten uitgepakt worden en indien afgesproken, ook gemonteerd. Op deze manier kun je na levering heerlijk genieten van jouw aankoop!
Bij kleine pakketten werken we samen met PostNL of kan je gebruik maken van het afhaal magazijn.
Gratis bezorging vanaf € 500,-
Bij besteding vanaf € 500,- wordt jouw aankoop gratis thuis bezorgd*. Monteren is zeer zeker mogelijk; in de winkel wordt in overleg met jou de mogelijke kosten doorgesproken.
Voor een bestelling onder € 500,- die via onze eigen bezorgservice wordt verstuurd, berekenen wij €29,95 verzendkosten. Voor iedere bestelling die via Post NL wordt verstuurd, wordt € 6,95 in rekening gebracht.
*Bezorging buiten een straal van 100km vanaf Groningen, op de Waddeneilanden of in het buitenland is ook mogelijk. Hiervoor rekenen we veelal een toeslag. Neem hiervoor contact op onze afdeling planning op 050 – 5204274
Aankoop in de winkel
Op het moment dat je bij ons in de winkel was om te bestellen, is er een inschatting gemaakt voor de levertijd. Daarbij proberen we zo veel mogelijk de gehele bestelling in 1x te leveren. Tussentijds houden wij jou graag op de hoogte van het bestelproces. In overleg met onze afdeling planning kun je al jouw wensen kenbaar maken.
Zodra jouw bestelling in ons magazijn binnenkomt, informeren wij je zo goed mogelijk over de exacte datum en tijdstip van de levering. Het is uiteraard altijd mogelijk om je bestelling (winkel of online) op te halen in ons afhaalmagazijn.
Wil je de levering uitstellen?
Geen probleem: Vesta biedt de service om jouw bestelling tijdelijk in haar magazijn voor je op te slaan. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze afdeling planning via telefoonnummer: 050 – 520 4274
Wil je tussentijds het afleveradres wijzigen?
Wijzigt je afleveradres gedurende het proces tussen bestellen en leveren omdat je al verhuisd bent?
Geen probleem: geef dit tijdig aan ons door en neem daarvoor contact op met onze afdeling planning via telefoonnummer 050 – 5204274 of geef de wijziging door via het digitale serviceformulier.
Wil je dat wij de producten opslaan?
Dat is geen probleem. Vesta slaat kosteloos uw producten op en spreekt een toekomstig levermoment met je af. Wordt dit moment genaderd, nemen we contact met je op om te gaan leveren.
Online aankoop
Let op wij leveren via onze webshop alleen binnen Nederland. Ondanks dat je een bestelling naar het buitenland wel kan plaatsen zullen wij deze annuleren en niet leveren.
Je verzamelt de gewenste artikelen eenvoudig in jouw online winkelmand. Hier kun je de aantallen eventueel nog aanpassen en de artikelen bestellen en veilig betalen via iDeal. Jouw bestelling is definitief als je de bevestigingsmail hebt ontvangen. Hierin staat aangegeven wanneer je jouw bestelling op kunt halen of thuis kunt verwachten. Vervolgens ontvang je een e-mail met alle informatie over het bezorgen en/of afhalen van jouw bestelling.
Heb je een product online bij ons gekocht en wordt deze per post verzonden?
In dat geval ontvang je van ons een track&trace link, zodat je jouw product kunt volgen.
Overige vragen?
Bel telefoonnummer 050 – 5204280 of gebruik het serviceformulier Vermeld hierbij altijd jouw ordernummer, zo kunnen we je snel en efficiënt helpen.