Op het moment dat je bij ons in de winkel was om te bestellen, is er een inschatting gemaakt voor de levertijd. Daarbij proberen we zo veel mogelijk de gehele bestelling in 1x te leveren. Tussentijds houden wij jou graag op de hoogte van het bestelproces. In overleg met onze afdeling planning kun je al jouw wensen kenbaar maken.
Zodra jouw bestelling in ons magazijn binnenkomt, informeren wij je zo goed mogelijk over de exacte datum en tijdstip van de levering. Het is uiteraard altijd mogelijk om je bestelling (winkel of online) op te halen in ons afhaalmagazijn.
Wil je de levering uitstellen?
Geen probleem: Vesta biedt de service om jouw bestelling tijdelijk in haar magazijn voor je op te slaan. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze afdeling planning door te mailen naar planning@vesta.nl
Wil je tussentijds het afleveradres wijzigen?
Wijzigt je afleveradres gedurende het proces tussen bestellen en leveren omdat je al verhuisd bent?
Geen probleem: geef dit tijdig aan ons door en neem daarvoor contact op met onze afdeling planning door te mailen naar planning@vesta.nl of geef de wijziging door via het digitale serviceformulier.
Wil je dat wij de producten opslaan?
Dat is geen probleem. Vesta slaat kosteloos uw producten op en spreekt een toekomstig levermoment met je af. Wordt dit moment genaderd, nemen we contact met je op om te gaan leveren.