Je verzamelt de gewenste artikelen eenvoudig in de online winkelmand. Hier kun je de aantallen eventueel nog aanpassen en de artikelen bestellen en veilig betalen via Ideal. Jouw bestelling is definitief als je de bevestigingsmail hebt ontvangen. Hierin staat aangegeven wanneer je jouw bestelling op kunt halen of thuis kunt verwachten. Vervolgens ontvang je een e-mail met alle informatie over het bezorgen en/of afhalen van jouw bestelling.
Heb je een product online bij ons gekocht en wordt deze per post verzonden?
In dat geval ontvang je van ons een track&trace link, zodat je jouw product kunt volgen.
Wil je jouw online bestelling wijzigen of annuleren?
Dit kan kosteloos mits jouw bestelling nog niet verzonden is. Mocht je jouw online bestelling willen annuleren, dan kun je het pakket bij levering weigeren of binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Om ervoor te zorgen dat wij daarna een andere klant gelukkig kunnen maken met een nieuw product, vragen we je zorgvuldig om te gaan met het artikel en de verpakking.
Vervolgens zullen wij de bestelling ongedaan maken en het betreffende geldbedrag terug storten op jouw rekening of zullen de wijziging doorvoeren.
Neem in alle gevallen telefonisch contact op via 050 – 5204280 of het serviceformulier. Vermeld hierbij altijd jouw ordernummer, zo kunnen we je snel en efficiënt helpen.